Erkan Altay – Aynalar

erkan kayserili - aynalar

Sen benim için yaşadığım bu hayatın yegane anlamısın
Bazen düşlerimde içine düştüğüm sonsuz aynalardasın
Bazı zaman olur bir gözyaşı kadar zarif ve acımasızsın
Dolunay ışığı gibi huzur verip,karanlığımı aydınlatırsın

Gideceğin günü bilerek yaşamıştım kendimi aldatarak
Kiyametin habercisi sanki bulutlar gidişinin arifesinde
Ben ağlarım bulutların ağlar,sensizliğin acıları iktidar
Ölüm sessizliği çökmüş kesif evin odaları yanlız duvar

Senden sonra aşk diye bir şey yok,kaldığım ev mezar
Ne hakkın vardı misafir gibi gelip aşkımı tazelemeye
Senin yüzünden bir kez daha bağışlamıştım dünyayı
Yeniden sevmiştim çiçekleri,böcekleri ve de insanları

Bir kez daha yenildim hayata,binlerce yemine rağmen
Çünkü sen çıkmıştın karşıma sığınacağım süt limandın
Hayalin koşuşturuyor evin içinde kahkahalar zirvede
Yaptığın en güzel yemek aşktı kehribar kokuları içinde

Bir Yanıt Bırakın

