Erkan Altay – Bağışla

erkan kayserili1

İnan ancak bir kere ölebilirim gözlerinde
Köklerimden söküldüm,firari ömrümde
Asılmak dudaklarında saadet içinde
Durgunluk demindeyim kaybedişimle

Çözüldü yüreğim yalnızlık sürgünlerinde
Çalarken tenimize isimlerimizi şefkatinle
Birbirimize firariyiz iki sokak ötede
Mavi gözlerindeki fırtına boğdu beni de

Battım çamurlar içinde,çocuklar gibi
Bağışla,bağışla beni ölemem iki kere
Gözlerin gönderdi beni sürgünlere
Adım duyuldu cihanda,yaşayan ölü diye

İnan ancak bir kere ölebilirim gözlerinde
Duyayım sesini gelsin ruhum gurbette
Doğsun güneş çehreme,firari gecelerime
Bağışla,bağışla beni ölemem iki kere

Bir Cevap Yazın

