Abdülkadir Meriçboyu – YANARAK SEVMEK SENİ

a.kadir1

Beni bir dağ başında böyle yapayalnız koydular,
rüzgarlara, kuşlara, bulutlara yakın,
senin etinden, tırnağından ayrı,
senin kokundan uzak..

Benim güzelim,
benim ceylan bakışlım,
benim kafamın ateşi,
yüreğimdeki..
Mümkün mü şu anda rüzgar olmak, kuş olmak,
şu anda üç dört portakal almak, getirmek sana,
sana tuzlu badem,
kabakçekirdeği..

Şu anda hiçbir şey mümkün değil.
Şu anda her şeyden ayrı, her şeyden uzağım ben.
Şu anda sadece yalnızlık ve kahır..

Hayır, güzelim,
hayır, ceylan bakışlım,
hayır, kafamın ateşi, hayır,
hayır, yüreğimdeki..
Şu anda mümkün ve güzel olan tek bir şey var:
Yanarak sevmek seni…

Bir Yanıt Bırakın

