Virani DEYİŞLERİ

044 (3)

Şaha giden bir kervan gördüm
Şahım beni katarına almıyor
Yalvardım yakardım daına durdum
Yalvaranın kusuruna kalmıyor

Yalvaralım bizi katara ala
Korkunçlu bellerde yardımcı ola
Metahının nargı gelmiyor dile
Peşin ister veresiye olmuyor

Bezirgan yol tutmuş malı damgalı
Yuzbin harici gelse ayıramaz onu
Bezirgan başımdır mürşitim Ali
Mekan ister viraneye konmuyor

VİRANİ’m dahildir ol bezirgana
Canım kurban icindeki canlara
Hakkın ınayeti katara uyana
Oda her kuluna nasip olmuyor

Bir Cevap Yazın

