NAMIK KEMAL- BİR MUHACİR KIZININ İSTİMDADI

namık kemal3

İşte şu mazlumun teni,
Bak lekelenmiş dâmeni,
İnsan mı sandın düşmeni?
Allah için öldür beni,
Allah hıfzetsin seni.

Gelmekle bir kız yanına
Kaçmak düşer mi şânına?
Verme zarar imânına.
Allah için öldür beni,
Allah hıfzetsin seni.

Bâr oldu cismim duşuna,
Kan oldu bak ağuşuna.
Girmez mi nâlem gûşuna?
Allah için öldür beni,
Allah hıfzetsin seni.

Yekser mezar oldu vatan,
Boynumda hâzırdır kefen.
Âdâya fırsat değmeden,
Allah için öldür beni,
Allah hıfzetsin seni.

Artık çalışma çareme,
Düşmenle gel gir areme,
Bir kurşun at da yâreme,
Allah için öldür beni,
Allah hıfzetsin seni.

Bir Cevap Yazın

