Ayşen Savadova – Sen Anlat

IMG_8672

Bana seni anlat
Kalbini
Gözlerini
Tutkunluklarını
Boş ver ismini,kimliğini
Nerden geldiğini…
Nereye gitdiğini
Bana kalbini anlat

İçindeki rengarenk çiçekleri
Gözlerindeki sevinci
Çocuksu gülüşünün nedenini anlat
Nelerden geçtiğini değil de
Benim için neleri göze alacağını anlat
Beyaz bir sayfa tutuşturuyorum eline
Hadi içini nasıl doldurağını anlat

Anlatırken gözlerin yeşermeli
Avuçların terlemeli
Sözler birbirine karışmalı
İnanmam gerek anlatdıklarına…
Kısacası beni nasıl seveceğini anlat
Gerçekleşmeyecek bir hayal olsa bile hikayemiz, sen anlat…..

Bir Yanıt Bırakın

