Rehayî

IMG_7971

Dilâ sanki giyâh idim zemîn-i gamda bitdim ben
Bahârı ömrümün geçti hazâna şimdi yetdim ben
Ne güldüm gül gibi bir dem ne gönlüm hurrem etdim ben
Neye geldim cihana n’eyledim bilmem ne etdim ben
Hemân ağlayı geldim âleme ağlayı gitdim ben
San ol nilüferim kim suda bitdim suda yitdim ben

Bu bâğ-ı rûzigâr içre ne bir dem şâdımân oldum
Nice yıl ol havâda gerçi yel gibi devân oldum
Yiğitlik vakti geçti gitti pîr-i nâtüvân oldum
Ecel râhına gözyaşı ile âhır revân oldum
Hemân ağlayı geldim âleme ağlayı gittim ben
San ol nilüferim kim suda bitdim suda yitdim ben

Zaîlim derdmendim dil-şikeste hasta cânımla
Şeb ü rûz inlerim hemrâz olup âh ü figânımla
Yanıp bu sîne-i pürsüz ile dağ-ı nihânımla
Demâdem rûy-i zerdimle bu eşk-i hûnfeşânımla
Hemân ağlayı geldim âleme ağlayı gittim ben
San ol nilüferim kim suda bittim suda yittim ben

Bekâ yok anladım bildim cihândır bir fenâ gülzâr
Gözettim her kenârın ayn-ı ibret ile nergis-vâr
Kim anda şâdımân olup güler gül bülbül eyler zâr
Bu remzi gördüm oldum gülmeden oynamadan bîzâr
Hemân ağlayı geldim âleme ağlayı gittim ben
San ol nilüferim kim suda bittim suda yittim ben

Eğerçi ağlamak gülmek olur elbet her âdemde
Ben ağladım yürüdüm gülmedim hergiz bu âlemde
Nice ağladım ise ben anadan doğduğum demde
Rehâyî giryeden kurtulmam âhır öldüğüm demde
Hemân ağlayı geldim âleme ağlayı gittim ben
San ol nilüferim kim suda bittim suda yittim ben

Bir Yanıt Bırakın

