Yavuz Alkan

058

dalgada yosun
toprakta nem
havada koku
olmak isterdim
kayanın sesini
küfün nefesini
ışığın çığlığını
duymak isterdim
dağlarda
bulutlarda
akşamdan sabaha
yalpa yalpa
koşmak isterdim
kanseri yemek
katli içmek isterdim
altından kalkamazsam
kalkmak isterdim
kayınların arasındaki
sarı pencereyi
görmek isterdim
yere göğe sığmayanı
bulmak isterdim
her yeri
her kimi
her şeyi
bulup görüp duyup
yalayıp her zerreyi
zerre de olmayanı
tadıp
sonunda
küçücük bir hiç
olmak isterdim.

küçükyalı

Bir Cevap Yazın

