Ganire Paşayeva – Sen Misin?

Her sabah güneşin ilk ışığıyla,
Beni uyandıran , söyle, sen misin ?
Her akşam göklerden gelen o ses ne ?
Benimle konuşan, söyle , sen misin?

Bana ilham veren, bana can veren,
Söyle içimdeki nefes, sen misin ?
“Dünyada sevgiden büyük yok” diyen,
Ruhumda dolaşan o ses sen misin?

Aşk hasretle beni dağladığında,
Ah, bana üzülen , söyle, sen misin?
Hıçkıra hıçkıra ağladığımda,
Gözümden süzülen, söyle , sen misin?

Benim aşk yıldızım, yanar talihim,
Yoksa benim Tanrı payım, sen misin ?
Bir çift göz mü, dünyamı aydınlatan,
Gündüz güneşi gece ayım, sen misin?

Ruhuma yayılan sevda havası,
Gözüme görünen ışık sen misin ?
Yolunda başımı kurban adadım,
O Yusuf simalı aşık sen misin ?

Bir Yanıt Bırakın

