Şəmistan Əlizamanlı – Cənab Leytenant

Barıt qoxulu o yollar, o yollar
Səni bəs nə vaxt qaytarar, qaytarar?
Səndən təsəlli bir zabit muniri,
Bir cüt ulduzlu-aylı paqonlar.

Hay ver mənə cənab leytenant,
Hay ver mənə leytenant
Xoş müjdəli bir savaşdan
Pay ver mənə leytenant.

O gün gələcək qəm yemə, qəm yemə
O vaxt dönəcəm mən sənə, mən sənə.
Hələ yad əldədir yurdumuz-yuvamız,
Bitib-tükənməyib o qan-qadamız.

Hay ver mənə cənab leytenant,
Hay ver mənə leytenant
Xoş müjdəli bir savaşdan
Pay ver mənə leytenant.

Qisas, son qisas yetməyib, yetməyib
Savaş, son savaş bitməyib, bitməyib.
Səngər yanındakı çaxdığım ocağın,
Odun hənirtisi hələ keçməyib.

Hay ver mənə cənab leytenant,
Hay ver mənə leytenant
Xoş müjdəli bir savaşdan
Pay ver mənə leytenant.

Bir Cevap Yazın

