Ganire Paşayeva – AĞLAYIN BENİM İÇİN BU ŞEHİR VE SEN

DSC_0059hdr

 

Bir karasevdadır, ölümdür sonu,
Ben sensiz bir ölü, bir ruhsuz beden.
Yetişir, kapansın aşk denen konu,
Ağlayın benim için, bu şehir ve sen…

Ben seni özledim, aşkım kadar çok,
Hep sana seslendim duymadın ancak.
Ansızın sönecek kalp denen ocak,
Ağlayın benim için, bu şehir ve sen…

Feryatla seslendim sen hiç takmadın,
Aşkınla süslendim dönüp bakmadın,
Hasretle dövüştüm arka çıkmadın,
Ağlayın benim için, bu şehir ve sen…

Karşılıksız aşktan kaçıp gitmişim,
Sensizlik zehrini içip gitmişim,
Bir gün duyarsın ki, göçüp gitmişim,
Ağlayın benim için, bu şehir ve sen…

Sensiz kurumuyor gözümde yaşlar,
Sen beni duymazsın, bir ağıt başlar.
Anlamaz sen gibi yüreği taşlar,
Ağlayın benim için, bu şehir ve sen…

Gülmeyen bahtımı yakıp giderim,
Resmine son defa bakıp giderim,
Bir yıldız misali akıp giderim,
Ağlayın benim için, bu şehir ve sen…

(Ganire Paşayeva “AŞK BAŞKA” şiirler kitabından)

Bir Yanıt Bırakın

