Jacques Prévert – …BUYURUN BAKALIM

f123

 

Bir gemici terk etti denizi
gemisi terk etti denizi
ve kral terk etti kraliçeyi
bir cimri terk etti altınını
…buyrun bakalım
Dul bir kadın terk etti yası
bir deli terk etti tımarhaneyi
ve gülüşün terk etti dudaklarımı
…buyrun bakalım
Sen beni terk edeceksin
sen beni terk edeceksin
sen beni terk edeceksin
sen bana geri döneceksin
sen bana varacaksın
sen bana varacaksın
Bıçak yaraya varır
gökkuşağı yağmura varır
gülümseyiş gözyaşlarına varır
okşayışlar tehditlere varır
…buyrun bakalım
Ve ateş buza varır
ve ölüm yaşama varır
Yaşamın aşka vardığı gibi
Sen bana varacaksın
Sen bana varacaksın
Sen bana varacaksın

Çeviren: Fahri Özdemir

Bir Yanıt Bırakın

