KARACAOĞLAN – HÖRÜ, MELEK MİSİN, GÖKTEN Mİ İNDİN?

çiçek10

 

Hörü, melek misin, gökten mi indin?
Ben melek görmedim senden ziyade.
Eski sevdiğimden vazgeldim ise,
Yeniyle sevdiğim ondan ziyade.

Kara bağrım ezgin, ne salınırsın?
Cevahir pas tutmaz, ne silinirsin?
Baktıkça gözüme hoş görünürsün,
Bugün güzelliğin dünden ziyade.

Dedi: Gitme, gitme, ben de varayım,
Dedi: Gel yanıma, kadan alayım.
Güzel benlerine sarraf olayım,
Saydım benlerini binden ziyade.

Karac’oğlan der ki: Sözün iline,
Çok bekledim, yâr gelmedi yanıma.
Bir canım var, feda olsun yoluna,
Daha ne istersin candan ziyade?

Bir Cevap Yazın

