Ayşən Savadova – Cennet kokulum

ayşen savadova5

 

Bugün yine telaşla uyandım
Uykumda sen vardın
Yine sana ulaşmaya çalışıyordum
Yine çılgınlar gibi seni arıyordum
Gözlerimi açtım
Güneş doğmuştu odama
Ama sen yoktun yine yanımda
Gözlerin yoktu baş ucumda
Ellerin yoktu saçlarımda

Bugün yine sensiz uyandım
Ama yine de mutluyum sevgilim
Çünkü varsın nefes alıyorsun
Kalbin benim için çarpıyor
Gözlerin benim için gülüyor

Ama çok özledim be sevgilim
Ne kadar özlediğim aklıma gelince
Aklım kalbime yeniliyor
Susadım sevgilim çok susadım
Ellerine susadım
Gözlerine susadım
Bakışına susadım

Ama en çok kokuna susadım sevgilim

23.03.2016

Bir Yanıt Bırakın

