Elif Firuzi – AH, YÂ-LEYTE

006

 

Ah, yâ-leyte

Yağmur yağar Ay düşer

fısıltıyla

inci gibi yapraklara La Luna

Ay, beyaz çarşaflar serer

balkonlara

üstüne yağmur ağlar La Luna

/sen gülünce mi

sen ağlayınca mı buralara Ay düşer?

Ve kaç yama tutar bir gül yaprağı

kırmızı kadife olsa da yatağı?

biliyorum, senin elin sıkışıktı yol boyu

bir başıma ben kazdım o kuyuyu..

ve şimdi bir güle adres soruyorum

çıkmak için bir kuyudan kalbime*/

Ah, yâ-leyte…

yazmasaydım yazı

sevmeseydim kirazı,

haziranı,

o oğlanı, La Luna..

yok mudur

ölmüş yaraları sağaltacak merhemin?

yaz üşürse, mevsimlere güz düşer La Luna

ağız kurur, yol tenhalaşır

kapanır ruh kendi kervanına

bir kalp bütün kapılarını çarpıp çıkar

sıcak hüzün haziran / Ah, yâ-leyte

Bir Cevap Yazın

