Ganire Paşayeva – YA RABBİM

qanire-pasayeva2

Ben “varlık”ken bir “hiçlik”e çevrildim,
Ben aşk adlı tek heceye çevrildim,
“Ben” i atıp “sana” doğru yöneldim,
Aç kapını bu kuluna, ya Rabbim!

“Nefs” adında bir şeytanı terk ettim,
Heyat nedir? Geç de olsa fark ettim,
En büyük AŞK… O, “Sen”mişsin, derk ettim,
Aç kapını bu kuluna, ya Rabbim!

Ben AŞK adlı bir ateşte kavruldum,
Gözyaşında çok arındım, duruldum,
“AŞK”ın ile ben yeniden var oldum,
Aç kapını bu kuluna, ya Rabbim!

Ben Yunus’u, Mevlana’yı anladım,
Ben Şems adlı o güneşten od aldım,
Seni bulan Âşıklardan yol aldım,
Aç kapını bu kuluna, ya Rabbim!

(Türkiye türkcesine çeviri Imdat Avşar)

Bir Cevap Yazın

